Aquí, podem veure l'activitat que vam fer a classe sobre les distorsions cognitives. Aquesta activitat, tal i com vaig anotar a la reflexió de l'assignatura, m'ha servit per controlar més les emocions i sobretot la manera d'afrontar diferents situacions.
Experiència personal
Aquestes setmanes d'examens finals de la universitat, m'he organitzat de tal manera que m'he exigit massa feina. En molts casos, m'he exigit fer excessiva feina en un dia, i això ha fet impossible poder seguir l'horari que prèviament m'havia planificat. Aquesta situació estressant que he viscut m'ha recordat a la distorsió cognitiva que fa referència al DEURE, ja que m'he imposat deures sense sentit i molt poc flexibles. Durant aquests dies, pensava: he d'aprendre'm el tema 1 i 2 al matí de dissabte i el tema 3 i 4 la tarda de dissabte, sinó suspendré l'assignatura o també hauria d'haver estudiat més la part del bloc 1 que del 2, he perdut el temps!
En el moment que em vaig adonar que aquesta no era l'actitud que havia de tenir, és a dir, que estava totalment distorsionant la realitat, em vaig tranquil·litzar i vaig reflexionar. Finalment, vaig veure que ho podia fer tot i que no calia aquest horari que m'havia planificat tan estricte i sobretot que era capaç de fer-ho.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada